Klacht Iddink: Iddink zegt dat ze mijn borg gaan terug betalen, maar doen dit niet

Artable

Iddink levert schoolboeken en vraagt een borg van 75 EUR van ouders / leerlingen. Maar aan de teruggave van de borg aan einde middelbare schoolgang doen ze niet mee! Ik heb een mail gekregen waarin staat dat de borg wordt terugbetaald, maar dat is niet gebeurt. Ook na een telefoontje met de helpdesk waar beloofd werd dat dit eind augustus zou gebeuren, heb ik nog geen geld op mijn rekening.

Ook is de helpdesk slecht of niet bereikbaar. Probeer maar eens te appen met 316 839 408 22 of te bellen met 0318 839 408 22 (dit zijn de opgegeven nummers op hun website waar je als klant inlogt) en je zult nooit een reactie of antwoord krijgen.

Dit moet beter Iddink! Zo ga je niet met klanten om. Als jullie hulp nodig hebben bij het beter inrichten van je service organisatie dan weet ik wel een adresje.

De helpdesk moet 247 (of iig overdag) bereikbaar zijn. Als je een bericht stuurt over belofte teruggave borg, dan moet je die ook waar maken. Als je nummers communiceert om mee te appenbellen, dan moet je die ook bemannen.

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iddink?