Klacht Iddink: Onterechte factuur

Klachtnummer
# 327061
Gebruiker
Nikos26
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een factuur ontvangen van Iddink, administratiekosten. 1 boek 1 dag later nagestuurd. Ik vind het belachelijk.
Daarnaast kan ik niet zelf een éénvoudige mail versturen, dat ik het niet eens ben met de gang van zaken.

De oplossing

Nu hebben ze de factuur verhoogd.
Deze moet vernietigd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iddink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen