Klacht Iddink: onterechte rekening van iddink

mark

mijn zoon kreeg dit jaar zijn boeken voor mavo 2. het boek natuurkunde was niet compleet er ontbraken een paar paginas.
Na een mail kregen we een nieuw boek en is het oude boek meteen door ons op de post gedaan. dit kon gewoon in een normale brievenbus.

Aan het eind van het schooljaar bij het inleveren van de boeken kreeg mijn zoon te horen dat er een boek ontbrak. Volgens de administratie zou hij twee boeken natuurkunde hebben. Meteen heeft mijn zoon uitgelegd dat dit het boek was wat retour was gestuurd.

Een uur later heeft mijn vrouw telefonisch contact gehad met iddink. de jongen aan de telefoon had een half uur nodig maar uiteindelijk vertelde hij dat het klopte en dat er een fout was gemaakt. Alles zou worden opgelost.

op 16 juli 2019 kregen wij wederon een mail dat er een boek ontbrak bij het inleveren. ditmaal zat er bij de mail meteen een factuur van 58 euro voor het boek wat defect was en allang retour.

een email adres van iddink bestaat kennelijk niet en ook het contactformulier bij inloggen is nergens te vinden.
Ivm de vakantie dan maar vanuit italie aan de telefoon.
Een zeer ontevreden gesprek gehad met "TWAN" die aangaf dat ik niets kon bewijzen en dat ik maar bij mijn telefoon profider een gesprek moest gaan terug halen.
Zonder bewijs kon hij niets voor mij doen en hij wilde het gesprek beeindigen.
Ik vroeg vervolgens naar zijn leidinggevende maar volgens TWAN had deze geen tijd.
Ik vinde het echt een grof schandaal dat ik een factuur krijg voor een defect boek wat aan het begin van het schooljaar al naar hun retour is gestuurd.

Een klacht indienen via iddink zelf kan ook niet aangezien ze geen mail adres hebben en enkel werken via twitter of whatts app

de rekening kwijtschelden en excuses voor het gedrag van hun medewerker

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iddink?