Klacht Iddink: retour geld via kialaformulier toegezonden boeken 2015 €485 en intrekken rekening voor geweigerde boeken

C

vorig jaar hebben wij het hele pakket boeken retour gezonden via het kiala formulier vanaf het dichtsbijzijnde kialapunt. Met in het pakket het inleverformulier bovenop.
Iddink beweerde het pakket niet te hebben ontvangen en wij kregen toch een rekening die mijn man heeft betaald om incassokosten te voorkomen. Hij meende dat de doos wel boven water zou komen en wij het bedrag dan wel weer terug zouden krijgen. Iddink beschikt nu zowel over het boekenpakket als over het het bedrag.
Dit jaar heeft mijn zoon twee keer twee dezelfde boeken aangeleverd. Dit omdat hij had samengewerkt met een andere jongen die nu op vakantie was, maar twee boeken deel 3 heeft. ze hadden ze per ongeluk omgewisseld. Iddink weigerde de twee extra boeken in ontvangst te nemen.
Uiteindelijk brengt iddink nu twee keer twee boeken in rekening die wel zijn aangeboden, Noch op school bij de inleverdesk, noch via de site is enige vorm van communicatie mogelijk.

retour €485,-- toegezonden pakket boeken juli 2015
doorhaling nota wiskundeboeken deel 3 van €12,94 en €49,69

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C

Ook een klacht indienen over Iddink?