Klacht IDeal & Praktijk: Dit bedrijf geageerd niet op een klacht en stuurt ten onrechte een betalingsherinnering.

E. Neudorfer

Op 30-11-2017 heb ik een bestelling ter waarde van 69,69 euro van Ideal Praktijk ontvangen. Het verschuldigde bedrag heb ik op 30-11-2017 via een bankoverschrijving (ING) voldaan. Zie bijlage 1.
Op 3-1-2018 kreeg ik bericht van Ideal Praktijk dat ik het bedrag van 69,69 euro niet had voldaan. Daarop heb ik het afschrift van de overschrijving naar Ideal Praktijk gezonden.
Wederom kreeg ik bericht dat er niet betaald was. Meerdere malen heb ik met de klantenservice gebeld, maar werd op een zeer onvriendelijke wijze te woord gestaan. Ik heb daarover een klacht ingediend, maar daar is nooit op gereageerd.
Op 23 januari 2018 is door Ideal Praktijk een bevestiging aan mij gezonden dat het bedrag van 69,69 euro was betaald.
Wat schets mijn verbazing: gisteren 8 maart 2018, kreeg ik een brief van Ideal Praktijk, gedateerd op 23-1-2018, dat het bedrag van 69,69 euro (zending 30-11-2017) niet was betaald. Ik werd dringend verzocht een bedrag van 79,69 euro over te maken en als ik dat niet zou doen, dat de invordering (plus 40 euro) zou worden overgedragen aan een incassobureau.
Ik heb vandaag het bedrag van 79,69 euro overgemaakt aan Ideal Praktijk en hen verzocht intern een onderzoek in te stellen en het bedrag van 79,69, op basis van de uitkomsten, van dit onderzoek terug te betalen.

Terugbetaling van het teveel gestorte bedrag en achterwege blijven van correspondentie van dit bedrijf! Excuses zou op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat IDeal & Praktijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over IDeal & Praktijk?