Klacht IDeal & Praktijk: Twee maal betaald en geen oplossing mogelijk

Klachtnummer
# 292319
Gebruiker
Ynnaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een brief gekregen te hebben over een openstaande betaling heb ik dit bedrag direct betaald . Later kwam ik er achter dat het artikel gewoon al betaald was en nu is het dus twee keer betaald.
Klantenservice gebeld, heel onbeschoft te woord gestaan door een zekere Ali, meerdere emails gestuurd om de situatie uit te leggen maar alleen maar standaard antwoorden gekregen die blijk gaven van het feit dat men het probleem niet wilde begrijpen. Geld wordt niet teruggestort.
Antwoorden heel onnozel en dom.
Nooit meer iets kopen dus bij dit bedrijf!!!!

De oplossing

Geld terug krijgen en bekend maken van de wanpraktijken van dit bedrijf en de onbeschofte medewerkers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IDeal & Praktijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IDeal & Praktijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen