Klacht Idecco: Geen levering + Onbereikbaar

Nikita

13 maart heb ik een Beschermde bumper voor Iphone 5 (wit) besteld. Hiervoor heb ik €6,99 + €2,95 verzenkosten moeten betalen. Dit heb ik overgemaakt via Ideal. Op de site staat vermeld dat ze een 24 uur service hebben en klanten zo snel mogelijk terugbellen/mailen. Hier heb ik niets van gemerkt, want ik heb mijn telefoonnummer + e-mailadres achtergelaten, 2 e-mails verstuurd en meerdere malen geprobeerd te bellen tussen 19:00 en 22:00 op werkdagen zoals zij dit hebben aangegeven. Ik heb geen telefoontje of e-mail terug gehad en als ik het nummer belde kreeg ik alle keren direct de voicemail (0648613724). Inmiddels is het 20 april en ik heb nog steeds niets ontvangen en/of gehoord.

Ik wens dat mijn product geleverd wordt met iets ter compensatie, op z'n minst een excuus, want ik heb hier veel tijd in moeten steken.

Wij vinden dat Idecco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Idecco?