Wij vinden dat Idecco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Idecco: Geen levering + Onbereikbaar
Details
De klacht
13 maart heb ik een Beschermde bumper voor Iphone 5 (wit) besteld. Hiervoor heb ik €6,99 + €2,95 verzenkosten moeten betalen. Dit heb ik overgemaakt via Ideal. Op de site staat vermeld dat ze een 24 uur service hebben en klanten zo snel mogelijk terugbellen/mailen. Hier heb ik niets van gemerkt, want ik heb mijn telefoonnummer + e-mailadres achtergelaten, 2 e-mails verstuurd en meerdere malen geprobeerd te bellen tussen 19:00 en 22:00 op werkdagen zoals zij dit hebben aangegeven. Ik heb geen telefoontje of e-mail terug gehad en als ik het nummer belde kreeg ik alle keren direct de voicemail (0648613724). Inmiddels is het 20 april en ik heb nog steeds niets ontvangen en/of gehoord.De oplossing
Ik wens dat mijn product geleverd wordt met iets ter compensatie, op z'n minst een excuus, want ik heb hier veel tijd in moeten steken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.