Klacht IDG Nederland: IDG stuurt al 3 jaar ZOOM.NL en degene is okt 2010 verhuist

Klachtnummer
# 48745
Gebruiker
Sjaak van deVelde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na diverse malen kontakt te hebben gehad met de klanten afdeling van IDG en hun laten weten dat geabonneerde al ruim 3 jaar geleden naar Eindhoven is verhuist kom ik geen stap verder. Heb meer dan een jaar lang alle magazines teruggestuurd zonder maar een enkele reactie terug te krijgen ??? Heb een brief geschreven, heb gemaild, heb meerdere malen gebeld en krijg te horen : "bij ons is niets bekend". Ben er klaar mee. Bij deze nogmaals de vraag om een reactie en het terugbetalen van 3 jaar onterecht geincasseerd abonnementsgeld.
Mevrouw Swinkels is verhuist op 13 okt 2010 naar Eindhoven en is hier niet woonachtig. Val mij dus niet lastig met uw bladen. Graag een reactie binnen 48 uur








De oplossing

Abonnement per direct stoppen, abonnementsgeld terugstorten en mij niet meer lastig vallen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IDG Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties