Klacht Idiva: Elk jaar een nieuwe bak,ik dacht het niet!

A.G.

Ben blij met de Nicer dicer maar net na het 1e jaar zijn er meerdere barstjes in de opvangbak ontstaan en dat bij het juiste gebruik!
Toch maar een paar foto's en de nota naar de firma gestuurd en helaas het valt buiten de garantie en kreeg wel een link om een nieuwe bak te bestellen!!
Dit is toch niet zoals je verwacht, dat zou betekenen dat ik waarschijnlijk elk jaar een bak moet kopen om geen narigheid tijdens het gebruik te krijgen?
Wil graag weten of er meer gebruikers zijn die dit ook hebben ontdekt en of ze beter dan ik zijn geholpen en wat ik nog kan doen zonder kosten te maken.
Na een telefoontje van de Consumentenbond werd me aangeraden om dit bij dit forum te plaatsen en nee garantie houd niet op na een jaar en zou met coulance een tussenweg moeten vinden met elkaar.

Een nieuwe opvangbak die dan niet zo snel weer meerdere barstjes zal krijgen,en liefst ook geen kosten voor mij.

Wij vinden dat Idiva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.G.
    Niet te geloven maar na een paar emails over en weer is het gelukt!!
    Een nieuwe bak en dat zonder een cent te betalen,geweldig ik ben helemaal blij en tevreden over het volhouden en niet akkoord gaan met de 1e oplossing.

Ook een klacht indienen over ?