Klacht IE Quest: Abonnement wordt niet beëindigd

Anoniem

Ik heb sinds jaren een abonnement op het tijdschrift Quest. Dit jaar in mei heb ik een mail gestuurd om mijn abonnement, waarvan ik net een nieuwe termijn van een jaar betaald had, op te zeggen. Geen reactie. In juni heb ik gebeld, mijn abonnement zou beëindigd worden en ik zou het geld van de maanden die ik reeds van te voren betaald heb terugkrijgen. De augustus en september edities van het tijdschrift heb ik weer binnen gekregen en heb daarom in augustus weer gebeld. Het zou geregeld worden, het geld zou het eind van de maand op mijn rekening staan en de september editie zou m'n laatste zijn. Aan schriftelijke opzegging doen ze niet. Nu kreeg in afgelopen week de oktober editie in de bus, dus mijn vraag: hoe kom ik van dit abonnement af?
Marvin Spring in 't Veld
Abonneenummer: 0100024230

Ik verwacht dat mijn abonnement zo spoedig mogelijk beëindigd wordt en dat het resterende bedrag op mijn rekening gestort wordt zoals mij telefonisch twee maal beloofd is.

Wij vinden dat IE Quest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!