Klacht Iens.nl: 1000 yums punten worden niet bijgeschreven

Klachtnummer
# 277774
Gebruiker
Anne32
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Yums korting is in restaurant niet verrekend, maar er zijn wel 1000 punten afgeschreven (10euro).
Iens zou de 1000 punten terugstorten wanneer je de bon van het restaurant zou sturen. Tot op heden worden mijn mails hierover door Iens niet beantwoord en zijn mijn 1000 yums punten ter waarde van 10 euro nog steeds niet bijgeschreven op mijn account.

De oplossing

Terugstorten van 1000 yums punten op mijn account zodat ik de 10 euro korting in een ander restaurant kan laten verrekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen