Klacht Iens.nl: Deelnemerslijst Iens klopt kennelijk niet.

Klachtnummer
# 164434
Gebruiker
Servatius
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteravond keurig gereserveerd via Iens bij Restaurant Kapulaga in Maastricht en aangegeven met een Iens restaurantbon te willen betalen. Keurig een digitale reserveringsbevestiging ontvangen. So far, so good.
Een dag later telefoontje van de eigenaar van Kapulaga die aangeeft dat wij welkom zijn om vanavond bij Kapaluga te komen eten, maar dat Kapulaga de restaurantbon van Iens niet accepteert. In het verleden hebben ze die wel geaccepteerd, maar sinds er verschillen van inzicht zijn met Iens accepteren ze geen cadeaubonnen meer van deze organisatie.

De oplossing

Restaurant Kapulaga dient afgevoerd te worden als één van de restaurants waar je Iens cadeaubonnen kunt inleveren of wordt gehandhaafd op die lijst en accepteert Iens restaurantbonnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen