Klacht Iens.nl: Geen afmeld mogelijkheid, verzoek tot afmelding duurt 30 dagen

Eklie

Iens.nl heeft geen mogelijkheid om af te melden in de mailings.

Je krijgt voor ieder restaurantbezoek de vraag een beoordeling achter te laten. Om de beoordeling te kunnen verzenden moet je minimaal een x aantal tekens invoeren. Als je dit niet wilt of niet doet krijg je iedere keer een herinnering voor een beoordeling. Hiervoor kan je je niet afmelden. Ook niet voor andere mailings die ze toch wel vrijelijk sturen.

Een verzoek aan de klantenservice om afgemeld te worden, wordt gehonoreerd met het antwoord dat dit 30 dagen in beslag neemt. Hoezo, 30 dagen? Een toets aanslag is voldoende om je aan te melden. Zijn er dan 30 dagen nodig om je account te verwijderen?

Overigens moet me van het hart dat ik geen account heb aangemaakt. Ik heb alleen een e-mailadres achtergelaten voor de reserveringsbevestiging.

Dat was een grote fout, dus aan iedereen: geen e-mail achterlaten bij IENS.

Ik krijg nu nog steeds mailings van IENS

Een afmeld link in iedere mailing. Verzoek tot verwijdering van account binnen een dag.

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iens.nl?