Klacht Iens.nl: Geen reactie op klacht naar Iens. Geen doorvoering van korting bij november boeking van 50%

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279616
Gebruiker
Mieke 24
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb me via Iens aangemeld voor de actie 50% korting.
Bij het afrekenen blijkt dat Iens dit niet doorgegeven heeft naar het restaurant.
Dit betekende rekening van 100%. Iens een mail gestuurd met vraag wat er is gebeurd. Na een aantal dagen nog geen reactie. Nogmaals mail met opheldering gevraagd. Geen enkele reactie van Iens.

De oplossing

Minimaal opheldering en reactie.
Alsnog contact met reataurant houder opnemen waardoor de 50 % terug betaald gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieke 24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie tot op heden zijn er meer mensen die hier last van hebben
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen