Klacht Iens.nl: Ik vind Iens een klantonvriendelijke organisatie

Klachtnummer
# 287454
Gebruiker
Martijn64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb Iens ingeschakeld, omdat ik een dispuut met een restaurant heb (had). Ik heb uiteindelijk zelfde zaak 'opgelost', maar Iens is haar afspraken niet nagekomen. Ik heb mijn belkosten (€ 20,00) bij Iens gedeclareerd, maar die willen ze niet vergoeden. Je krijgt een soort van bonuspunten bij Iens, waar ik niets mee doet. Ze bellen niet terug ! Ik heb ze nu formeel in gebreke gesteld (€ 50,00 per dag), vordering bedraagt al € 1.000,00 excl gedeclareerde kosten ! Ze reageren nog steeds niet ! Ze laten je eerst telefonisch je beklag doen, daarna moet je dit nog per mail bevestigen !

De oplossing

Ik wens mijn belkosten vergoed, persoonlijke excuses leidinggevende en dat ik teruggebeld wordt door Iens (leidinggevende)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen