Klacht Iens.nl: Onbetrouwbaar, misleidend.

Klachtnummer
# 323371
Gebruiker
Kas_
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte ervaring gehad bij een restaurant waar we wilden eten. Bij totaal gebrek aan bediening maar vertrokken. Op Iens een negatieve review geschreven over dit restaurant om anderen dit te besparen. Iens weigerde de review omdat het geen eet ervaring betrof... netjes gemeld dat dat raar was aangezien het wel een eetervaring had moeten worden... Maar ja, dat lukte niet in dit restaurant. Nogmaals een weigering omdat reviews niet over afhalen mogen gaan?? Was geen afhaal restaurant en is ook nooit ter sprake geweest... Dus dit weer gemeld bij Iens. Geen enkele reactie meer... Nogmaals contact gezocht, maar helemaal niks! Geeft sterk de indruk dat restaurants Iens kunnen betalen om slechte reviews te weren. Want betreffend restaurant scoort overal bar slecht (En terecht) maar heeft bij Iens doodleuk enkel goede reviews... Pure misleiding/belazerij dus...

De oplossing

Open en eerlijk reviews plaatsen of stoppen met reviews plaatsen. Pure misleiding zo.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen