Klacht Iens.nl: puntenomzetting van seatme punten in iens yums punten is schimmig

Klachtnummer
# 268520
Gebruiker
emmabuorren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik spaarde bij seat me punten door middel van restaurant bezoek. Nu heb ik eindelijk een stand bereikt waarmee ik kan innen. Op de vraag aan seat me over de beloning stelt men eenvoudig weg dat er geen cadeaubonnen meer worden verstrekt. Dat is vreemd. op hun site staat de beloning nog gewoon vermeld. Wel meldt seat me dat ik mijn punten kan omzetten in yums bij iens. Dat vind ik alleszins acceptabel maar wil eerst graag weten hoe die omzetting gaat en hoe ik dat regel. ik wordt immers naar de site van iens verwezen, maar daar staat niets over omzetting van seat me punten yums. Daarom heb ik gevraagd naar meer informatie daarover. Daarop is niet meer gereageerd. naar blijkt is seat me en iens overigens één en hetzelfde bedrijf. Iens reageert ook niet. Bij een chatsessie worden mijn vragen ook niet beantwoord, maar weer verwezen naar de informatie over yums, waar helemaal niets staat over omzetting van seat me punten. De omzetting kan de medewerkster wel regelen, schrijft ze, maar informatie geven, dat zit er niet in.

De oplossing

Alle benodigde informatie over de omzetting van de punten verstrekken, alsmede hoe de omzetting geregeld moet worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen