Klacht Iens.nl: Recensie restaurant Truffels te Haarlem

Klachtnummer
# 197601
Gebruiker
Annelies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18/11 heb ik Iens support (info@iens.nl) een e-mail gestuurd (ticketnummer 890231). Ik vraag hierin hoe ik kan zien dat mijn recensie van restaurant Truffels te Haarlem is ontvangen. Ik heb hierop, ook na herhaald verzoek, geen antwoord gehad.

Mijn recensie kan ik niet terugvinden op de site van Truffels.

De oplossing

Ik wil antwoord op mijn mail.

Ik wil dat mijn recensie geplaatst wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen