Klacht Iens.nl: Reseverings fout op oude IENS site

Klachtnummer
# 266214
Gebruiker
RickR1991
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samen met mijn vriendin ging ik een weekendje weg naar Berg en Dal. Aangezien wij nog een AH restaurant actie kaar hebben zochten wij snel via google welke restaurant er aanwezig zijn voor de AH restaurant actie waren in het genoemde dorp. Wij kwamen uit bij puur M en konden gelijk via deze link van de AH restaurant actie reserveren. Eenmaal bij het restaurant aangekomen bleek het restaurant niet mee te doen met deze actie tot onze grote verbazing. Contact opgenomen met iens, en zij vertelde dat ik gebruik had gemaakt van een oude website welke nog steeds online was. Het enige verschil tussen de nieuwe en oude website was een a voor de www. In het begin was de klanten service zeer vriendelijk en werd mij een ruime belooft. Na vele malen zelf terug bellen word ik afgeserveerd met een schamele €5,- welke ik al ruimschoots kwijt ben met alle tijd en zelf terug bellen.

De oplossing

Iens heeft niet zorgvuldig de website van een oude actie onbruikbaar gemaakt (nu wel dankzij mijn berichten!). Het is daarom dat zij de opgelopen schade van het tweede menu zouden moeten vergoeden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen