Klacht Iens.nl: Steeds een afwijzing van een negatieve recensie

monica

Ik heb een slechte recensie gegeven over een restaurant waarbij ik alle onderdelen heb beoordeeld, eten redelijk tot goed, decor redelijk, service zeer negatief. Het verhaal was als volgt:
Het is heel jammer wat er met dit restaurant is gebeurd want ik heb er in het verleden met veel plezier gegeten. Je wordt nu onbeschoft behandeld. Je reserveert weken vooraf met een groep en enkele dagen voor de afspraak word je gebeld en willen ze je dwingen Chinees te eten in plaats van Japans omdat ze een grotere groep willen aannemen en ons aantal was te onhandig. Toen ik aangaf dat niet blij was omdat de reservering was bevestigd en dat ik niet kon beslissen zonder overleg, kreeg ik tot de volgende dag de tijd om te beslissen. Als je dan zegt dat je elders gaat eten, krijg je een zeer boos telefoontje van de eigenaar die je de les gaat lezen. Omdat Iens eist dat ik iets over het eten en het decor meld, goed te eten alhoewel er veel te veel knoflook wordt gebruikt, decor kan ermee door.

dat ze gewoon mijn recensie plaatsen omdat dit belangrijke informatie is over een bekend restaurant en mensen moeten weten waar ze aan beginnen als ze met een groep daar reserveren. de recensie voldoet aan alle regels: er is een datum aangegeven dat ik er heb gegeten en ik heb alle onderdelen beoordeeld; er staat alleen additionele info bij. ik krijg telkens, ook na aanpassing volgens de aangegeven richtlijnen, het standaard protocolverhaaltje

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

monica
    Beoordelingen op de site iens stellen niets voor aangezien zij bepalen wat er op komt en na diverse pogingen een negatieve recentie te plaatsen over een schandalig restaurant, Asian tower in Nieuwegein, heb ik het maar opgegeven. Onbeschofte restauranteigenaar en iens die hem beschermd. Raadpleeg gewoon betrouwbare sites.

monica

Ook een klacht indienen over Iens.nl?