Klacht Iens.nl: Wat heeft IENS met TheFork te maken?

Klachtnummer
# 292994
Gebruiker
E. van den Broek-van Vliet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reservering via u geplaatst bij de Paalkoepel in Haren . De bevestiging is binnen.
Vervolgens kreeg ik op mijn telefoon dit bericht: bedankt dat je voor de TheFork hebt gekozen Bekijk alle details van je reservering in onze gratis app enz. Wat heeft TheFork met mijn reservering te maken? Ik heb toch alleen met IENS te maken.
Gaarne snel antwoord E. Van Vliet

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iens.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen