Klacht Iglo Nederland: niet nakomen van afspraken door IGLO.

cammie

Op 24/5 Iglo diepvriesmaaltijd (roerbaksensatie) gekocht. Opgewarmd volgens aanwijzingen op verpakking. De maaltijd smaakte vreemd, kartonnig en muf. Het product was niet over de houdbaarheidsdatum heen.
Telefonisch contact opgenomen met Iglo en klacht gemeld. Naam en adresgegevens doorgegeven, compensatie zou volgen. Voor alle zekerheid alle gegevens ook via het contactformulier verzonden.
Lange tijd gewacht op toegezegde compensatie, nogmaals het contact formulier verstuurd, diverse malen telefonisch contact opgenomen maar tot op de dag van vandaag niets mogen ontvangen.
3/6 gebeld: indien ik geen brief had ontvangen moest ik op 7/6 weer contact opnemen. Dit heb ik gedaan, kreeg vervolgens weer te horen dat ik nog maar even moest afwachten.14/6, weer gebeld, zelfde verhaal. Compensatie zou aangetekend worden verstuurd. Inmiddels is het 27/6, het geduld met Iglo en de geloofwaardigheid over de toegezegde compensatie raakt op.

Iglo dient de gedane afspraak op korte termijn na te komen. Ook de door mij gemaakte telefoonkosten wens ik vergoed te zien.

Wij vinden dat Iglo Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iglo Nederland?