Klacht Iherb.com: niet op juiste adres afgeleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 382298
Gebruiker
loesverbree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

L.S.


Vandaag 5.8 is er een pakket afgeleverd voor [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Ik woon op 280 en het pakket is geleverd op nr. 309 terwijl ik gewoon thuis was. Ik ben nagenoeg verlamd en niet meer in de mogelijkheid trappen te klimmen, dus moest ik weer iemand anders regelen om het pakket daar op te halen.

Meerdere mensen krijgen wel eens een bericht in hun brievenbus dat hun pakket ergens anders is bezorgd terwijl ze thuis waren.

Shame on you. Dit is voor mij niet de eerste keer dat dit gebeurt, mocht dit weer gebeuren dan wil ik schade vergoeding, of de postbezorger komt de volgende dag terug en brengt het netjes op het adres waar het moet worden afgeleverd.

Een grote rotzooi bij jullie, wellicht de postbode beter betalen dat hij niet alles maar tegelijk ergens neer dumpt.

[naam verwijderd door moderator]


De oplossing

Vergoeding van de pakket kosten 6,50

USPS Logo

Hello [naam verwijderd door moderator],

Your item was delivered in NETHERLANDS at 3:06 pm on August 5, 2019.

Tracking Number: LX896215550US

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iherb.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loesverbree
Datum
Uiteindelijke oplossing
U neemt contact op met het bedrijf, maar zij zijn niet degene die fout zitten, maar post.nl, die telkens maar in de flat pakjes aflevert bij andere mensen terwijl jezelf thuis bent. Als de postbode pakjes voor de 4e verdieping heeft, maar hij moet bij mij op de 7e verdieping zijn, dan denkt hij lekker snel en makkelijk en vraagt op de 4de verdieping of zij een pakketje voor mij willen aannemen. Mensen zijn vaak bereidwillig om te helpen dus zij nemen mijn pakje aan, terwijl ik die amper nog kan lopen, alle verdiepingen af moet om mijn pakketje op te halen. Ze moeten de postbodes eens opvoeden. Het ligt dus niet aan het bedrijf, maar aan de postbode.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Iherb.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen