Klacht Ijspaleis.nl: bezorgkosten

bettina

er staat duidelijk op de site gratis bezorgen
en zelfs bij algemene voorwaarden staat gratis bezorgen
nu plaats ik een bestelling en mail terug of ik wat wil bij bestellen ze bezorgen niet gratis onder de 30 euro anders brengen ze 7,50 in rekening voor bezorgkosten

dit is misleidend niks gratis gewoon betalen 7,50 of boven de 30 euro bestellen

mag dit zomaar ???????????

Algemene voorwaarden

Leveringsvoorwaarden en disclaimer

Bestellen bij het IJspaleis:
Bestellen via Internet kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
U kunt uw bestelling plaatsen via de online winkel op deze site.

Prijzen:
Al onze prijzen zijn in euro's en inclusief BTW. Uitverkocht, prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Levering:
Het IJspaleis bezorgt door heel Nederland.
Uw bestelling wordt gratis afgeleverd op de afgesproken dag.

wil graag dat er duidelijk op site komt vanaf 30 euro gratis bezorgen anders 7,50 bezorgkosten

want dat is de waarheid niks gratis bezorgen bij alle bestellingen

Ijspaleis.nl
    Beste mevrouw Meijer,We hebben sinds 2 weken een nieuwe website, het spijt ons dat hierdoor enige verwarring en onduidelijkheid is ontstaan.
    Inmiddels hebben we onze website aangepast, en er is onder het kopje "Bezorginformatie" duidelijk te zien dat indien
    men niet valt in het standaard bezorggebied van IJspaleis, IJspaleis een minimaal bestelgrootte van 30
    Euro hanteert.Binnenkort zullen de bezorggebieden ook op internet terug te vinden zijn.De pagina met de Bezorginformatie kunt u hier terugvinden: http://www.ijspaleis.nl/bezorginformatieNogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,IJspaleis Klantenservice

Ook een klacht indienen over Ijspaleis.nl?