Klacht Ijspaleis.nl: Oplichterij; misleiden van klanten

Klachtnummer
# 67540
Gebruiker
Popi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slimpatchformule adverteert met het aanvragen van een proefpakketje afslankpleisters. Als je dat pakketje bestelt dien je direct in een vraag de voorwaarden te aanvaarden, als de pleisters niet bevallen binnen acht dagen te laten weten dat je niet meer wilt ontvangen en het toe te staan dat andere bedrijven (misschien wel bedrijf gerelateerd) je e-mail mogen gebruiken voor het doen van aanbiedingen. Nogmaals: dit is slechts een vinkje in een vraag! Ik heb die pleisters besteld, de verzendkosten betaald en ze geprobeerd. Dat wilde ik niet: het hielp niet en de pleisters beschadigenden mijn lingerie.
Dat heb ik gemeld maar volgens Slimpatch te laat dus ik moet nu drie zendingen afnemen à € 59,95 per keer. Omdat ik steeds niets ontving dacht ik dat ik ervan af was, maar er kwam ineens een bericht van een incassobureau dat ik een achterstand had. Toen ben ik in de pen geklommen maar de rekeningen van het incassobureau bleven komen.

De oplossing

Ik wil af van dit contract. Inmiddels de 1e rekening betaald vermeerderd met 2x incassokosten want ik wil geen gedonder. En dat terwijl zij zelf schrijven dat het bedrag automatisch wordt geïncasseerd. Ik heb een hevige correspondentie met ze gevoerd. Inmiddels wel 3 zendingen pleisters ontvangen maar ik wil ze niet. Het melden dat ik een klacht ging indienen bij uw organisatie heeft wellicht geholpen want ze zijn inmiddels poeslief. Ik heb ook geschreven dat als er geen passende oplossing komt ik aangifte doe bij de politie wegens oplichterij. Je kunt ze ook niet opbellen want er staat nergens een adres en/of telefoonnummer. Alleen een e-mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ijspaleis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ijspaleis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen