Klacht Ik ben Ra: Niet leveren van garantieservice

# 191014
D.

Op 3 oktober 2014 heeft Ikbenra een nieuwe zonneboiler geplaatst. We hebben bewust gekozen voor een duurdere uitvoering met 10 jaar garantie en ook bewust voor installatie door de leverancier gekozen. Op 21 februari 2016 heb ik lekkage aan onze zonneboiler gemeld. Op 20 mei (3 maanden later) is deze vervangen, maar er was geen passend elektrisch element bij geleverd. Na vele emails en telefonische contacten is uiteindelijk eind september een nieuw element toegestuurd. Helaas is deze nog steeds niet geïnstalleerd, ondanks herhaalde vraag hierom. Het is ondertussen 20 oktober, 8 maanden (!) na de eerste melding en we zitten nog steeds met een niet volledig functionerende boiler.
Dit willen we z.s.m. opgelost hebben.

We willen graag dat Ikbenra het elektrisch element komt installeren of een vergoeding om dit door ons zelf te laten regelen. Dit laatste onder voorwaarde dat de garantie van kracht blijft.

Ik ben Ra is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Ik ben Ra?