Klacht Ik ben Ra: Niet leveren van garantieservice

Klachtnummer
# 191014
Gebruiker
D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 oktober 2014 heeft Ikbenra een nieuwe zonneboiler geplaatst. We hebben bewust gekozen voor een duurdere uitvoering met 10 jaar garantie en ook bewust voor installatie door de leverancier gekozen. Op 21 februari 2016 heb ik lekkage aan onze zonneboiler gemeld. Op 20 mei (3 maanden later) is deze vervangen, maar er was geen passend elektrisch element bij geleverd. Na vele emails en telefonische contacten is uiteindelijk eind september een nieuw element toegestuurd. Helaas is deze nog steeds niet geïnstalleerd, ondanks herhaalde vraag hierom. Het is ondertussen 20 oktober, 8 maanden (!) na de eerste melding en we zitten nog steeds met een niet volledig functionerende boiler.
Dit willen we z.s.m. opgelost hebben.

De oplossing

We willen graag dat Ikbenra het elektrisch element komt installeren of een vergoeding om dit door ons zelf te laten regelen. Dit laatste onder voorwaarde dat de garantie van kracht blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ik ben Ra is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ik ben Ra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen