Klacht Ikea: 10 jaar garantie aangeven, maar klant krijgt die niet.

Klachtnummer
# 291423
Gebruiker
Cl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ikea geeft je 10 jaar garantie op een bank. Na 2 jaar is er al iemand bij geweest vanwege het kraken van de bank. Dat is tijdelijk verholpen. Helaas nu 2 1/2 jaar na aankoop kraakt de bank helemaal. We zitten er niet meer met plezier op.
Ikea wederom op de hoogte gebracht van het kraken. Helaas is dat kraken volgens hen door invloeden van buitenaf. Je mag dus niet zitten op de bank, want daar gaat hij van kraken en dat hoort er eenmaal bij. Valt dus buiten de garantie?????

De oplossing

Dat het kraken verholpen gaat worden en goed zodat het niet over een half jaar weer terug is. Als dat onmogelijk is een nieuwe bank?
Ik heb geleerd klant is koning en kom je tegemoet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen