Klacht Ikea: 40 euro betalen als verzendkosten voor een bestelling van 110 euro die nooit komt

Klachtnummer
# 467363
Gebruiker
Jelmer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb afgelopen dinsdag 21-07-2020 bij online bij Ikea een bestelling geplaatst die door Ikea de volgende dag op 22-07-2020 geleverd zou worden. Van 4 uur s'middags tot en met 10 uur s'avonds keurig in huis gebleven om te zorgen dat ik aanwezig zou zijn bij een mogelijke levering. Echter is er niks geleverd en werd er geen eens het fatsoen getoond om iets over de vertraging te laten weten van de bestelling. Vervolgens zelf de afgelopen donderdag en vrijdag altijd het initiatief moeten tonen om contact op te nemen met de klantenservice van Ikea. Maar die kan ook niks want zij weten niet wat er aan de hand is met Ikea Amsterdam. Het komt er dus op neer dat zij niet weten wanneer Ikea Amsterdam contact opneemt met mij en het dus op het moment het geval is dat mijn bestelling voor eeuwing in limbo zit terwijl ik al wel geld aan Ikea betaald heb. Waaronder 40 euro voor SPOEDIGE LEVERING! Je hebt bij Ikea dus alleen een klantenservice nummer wat niks kan doen terwijl het filiaal gewoon niks doet.

Gewenste oplossing

Dat het Ikea Amsterdam contact met mij opneemt over een traject van tijd waarin ik mijn bestelling krijg, je moet er immers ergens van uit kunnen gaan als het gaat om een leveringsdatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen