Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ikea: 50 Euro verzendkosten en nog bedrogen worden ook. Chapeau
Details
De klacht
Stelletje boeven inclusief de leidinggevende bij de klantenservice IKEA GRONINGEN (21 november 5:30 PM). Op ikea website staat 'Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot over de drempel van je voordeur. Zo vermijden we direct persoonlijk contact zoveel mogelijk. Ook als je in een appartement woont wordt er tot over de drempel van je voordeur bezorgd. Als er geen lift aanwezig is, bezorgen we tot en met de 4e verdieping'.MAAR alles werd gedumpt op begaande vloer bij ingang van appartement waar meer mensen wonen. Dit is niet mijn voordeur! Je betaalt 49 euro om zelf 3 verdiepingen alles omhoog te sjouwen. Kom je verhaal en restitutie halen bij Ikea Groningen word door mevrouw de leidinggevende bij Klantenservice weggestuurd zonder enige reden en geen enkel spijtbetuiging.
Uiterst trieste zaak. Ikea is verder niet te bereiken via email en telefoon. En F2F lossen ze ook niets op. Dus mensen wees gewaarschuwd: uw zware spullen wordt niet tot aan uw voordeur gebracht.
De oplossing
Geld terug, bezorgskostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.