Klacht Ikea: Aanspraak op garantie wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 555898
Gebruiker
Ckroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al sinds juni bezig met de garantie op mijn matras. Dossier is opgesteld, daarna weer door Ikea zelf gesloten. Vervolgens heropend en een standaard mailtje gekregen waarin zij achten dat het daarmee opgelost is. Daar vervolgens weer over gemaild en ik krijg al een aantal weken geen reactie meer.

De oplossing

Mijn dossier fatsoenlijk behandelen en compensatie voor de klachten door het product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen