Klacht Ikea: Alles mis rondom de keuken

Consument

• Donderdag - Zonder communicatie transport zonder werkblad.
Nalevering sinds donderdag mogelijk, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdagochtend.
• Vrijdag – niet gebeld door de klantenservice.
• Zaterdag zelf klantenserve gebeld. Het blad was nog niet terecht/gevonden.
• Maandag – zelf enkele keren klantenservice gebeld. Uiteindelijk teruggebeld met ‘goed nieuws’ vrachtwagen gecontroleerd en mijn blad zit erbij. Tot mijn grote ergernis wordt dus op dit moment pas een zogenaamde spoedkoerier aangestuurd ‘IKEA kan deze niet aansturen’ en komt zodoende te laat.
• Datum van montage meerdere malen aangegeven aan klantenservice. Geen actie op ondernomen.
• Aflevering : afzuigkap beschadigd, ingedeukt
• SMS vanuit IKEA op maandag 13 juli dat er dinsdag 14 juli tussen 06.00 en 09.00 uur geleverd gaat worden. spoedkoerier kwam ongeveer 15.00-15.15
• Enige positieve punt2 dagen na mijn belletje naar de klantenservice een kookplaat kon ophalen.

• Wij hebben 9 dagen extra kosten moeten maken voor eten en drinken,
• Belkosten a minimaal €25,
• Een extra vrije dag voor installatie werkblad,
• Een halve dag voor ophalen en installatie kookplaat.
• Een halve dag om achter missende onderdelen aan te gaan (kost in de IKEA nog eens 3 uur)

Ikea heeft alleen de schade na een week beperkt met een nieuwe kookplaat. Al mijn extra kosten weigert men te vergoeden. Vooraf werd telefonisch continu aangegeven 'wat billijk is vergoeden wij'

Ook een klacht indienen over Ikea?