Klacht Ikea: Bank is nu al ingezakt

Klachtnummer
# 380909
Gebruiker
Jktje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik nog geen jaar geleden een Ektorp bank gekocht. Nu zijn de kussens van de bank al helemaal gaan inzakken. Een bedrijf vanuit IKEA is langs gekomen om de kussens te vullen, maar nu een maand of 2 verder hetzelfde euvel. IKEA wilt nu niemand langssturen en geeft aan dat dit normaal is voor deze bank. Op de website van IKEA staat hier niets over vermeld. Bij aankoop ben ik hier niet over geïnformeerd. Deze bank is niet goed en ik wil dan ook een oplossing. IKEA neemt mijn klacht via mail niet in behandeling.

De oplossing

Ik wil dat IKEA mijn bank komt maken of geld terug geeft zodat ik een andere bank kan kopen. Ik ga ook akkoord met een IKEA cadeaubon.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen