Opgelost door Ikea: Combimagnetron doet vaak niet wat ie moet doen. Of wat juist niet moet.

content Opgelost
wesjani

In januari heb ik online een combimagnetron besteld. Na een paar maanden zat er condens tussen de deur. ik heb dat gemeld en de deur is vervangen. niet lang daarna begon het opnieuw. Toen heb ik een aangetekende brief gestuurd en gezegd dat ik de koop wou ontbinden. Toen wilden ze een reparateur sturen. Ik heb gebeld en gezegd dat ik de koop wou ontbinden. Niet lang daarna kreeg de magnetron steeds meer problemen. Hij begint zo uit het niets te piepen. Ook begon hij een keer opeens te lopen toen ik de deur dicht deed. Normaal moet ik hiervoor op een tiptoets drukken. Vandaag begon hij ook weer opeens te piepen terwijl er niemand in de buurt was. Ook weigert de startknop regelmatig. Soms raak ik de knop wel 30 keer aan zonder resultaat. Ik heb het nu helemaal gehad en wil er van af maar ze komen niet. Ik wil mijn geld terug.

De combimagnetron ophalen en mijn geld terug. Maar dan zeggen ze dat ze moeten wachten op bericht van Wirlpool, Maar ik heb bij hun gekocht en heb met Wirlpool toch niks te maken?

wesjani
De magnetron is opgehaald. Nu wachten op het geld.

Ook een klacht indienen over Ikea?