Opgelost door Ikea: Combimagnetron doet vaak niet wat ie moet doen. Of wat juist niet moet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566673
Gebruiker
wesjani
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari heb ik online een combimagnetron besteld. Na een paar maanden zat er condens tussen de deur. ik heb dat gemeld en de deur is vervangen. niet lang daarna begon het opnieuw. Toen heb ik een aangetekende brief gestuurd en gezegd dat ik de koop wou ontbinden. Toen wilden ze een reparateur sturen. Ik heb gebeld en gezegd dat ik de koop wou ontbinden. Niet lang daarna kreeg de magnetron steeds meer problemen. Hij begint zo uit het niets te piepen. Ook begon hij een keer opeens te lopen toen ik de deur dicht deed. Normaal moet ik hiervoor op een tiptoets drukken. Vandaag begon hij ook weer opeens te piepen terwijl er niemand in de buurt was. Ook weigert de startknop regelmatig. Soms raak ik de knop wel 30 keer aan zonder resultaat. Ik heb het nu helemaal gehad en wil er van af maar ze komen niet. Ik wil mijn geld terug.

De oplossing

De combimagnetron ophalen en mijn geld terug. Maar dan zeggen ze dat ze moeten wachten op bericht van Wirlpool, Maar ik heb bij hun gekocht en heb met Wirlpool toch niks te maken?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wesjani
Datum
Uiteindelijke oplossing
De magnetron is opgehaald. Nu wachten op het geld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen