Klacht Ikea: De slager keurt zijn eigen vlees en wel op een ondoorzichtelijke , botte en onbeschaafde manier.

Klachtnummer
# 399812
Gebruiker
A.C.A.M. van Iers.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ikea geeft 25 jaar garantie op een keuken. Een hoekdeurtje ging binnen een paar jaar twee maal stuk. De eerste keer was het geen probleem: garantie. Ik kon toen het kapotte deurtje in de winkel laten zien. De tweede keer was het anders. Ik ben in de winkel met het aankoop bewijs geweest. Ik werd doorverwezen naar een 0900nummer. Ik stond minutenlang in de wachtrij. Toen ik eindelijk een mens sprak kreeg ik te horen, dat ik foto's moest opsturen en een scan van het aankoopbewijs moest opsturen. Mijn scanner was defect. Ik gaf dat aan . Ook toen ik vertelde ik de nota al in de winkel had laten zien, hield de medewerkster voet bij stuk. Scannen en anders geen actie van hun kant. Ik heb het via via toch voor elkaar gekregen. Maar ik de houding van Ikea allesbehalve klantvriendelijk en in feite bot. Op basis van een foto was het oordeel: geen garantie. Ik heb geprotesteerd, maar dezelfde klantenservice die mijn claim beoordeelde, was ook mijn klacht af. Een echte motivatie kreeg ik niet. Op latere mails werd niet gereageerd.

De oplossing

De klacht serieus en ditmaal respectvolle wijze opnieuw in behandeling nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?