Klacht Ikea: Doorzitten tweezits bank

Klachtnummer
# 170436
Gebruiker
Thijs1977
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb garantie gevraagd op mijn tweezits bank omdat hij doorzit. Mijn feauteuil hebben ze al twee keer opgevuld. Nu zeggen ze dat mijn tweezits niet gerepareerd word omdat inzitten een normaal proces is bij dit materiaal genaamd polyether. Ik vind dat het te ver inzakt. Krijg zelfs opmerkingen van visite over mijn doorgezeten bank. Het ligt dus niet aan mijn gevoel.

Ik vertelde Ikea dat mijn feauteuil twee keer is opgevuld door hun reparateur van de firma Pos. Daarop zei Ikea dat er toen ook niks mis was met de feauteuil, maar dat ze hem uit service oogpunt hebben gevuld.

Dit keer met de tweezits komen ze niet eens kijken ondanks de 15 jaar garantie waarvan ik nu ongeveer op de helft zit.

Ik mag een contra expertise laten doen maar na wat rondbellen blijkt dat niemand zich wil mengen in deze discussie

De oplossing

Reparatie of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen