Klacht Ikea: Doorzitten tweezits bank

Thijs1977

Heb garantie gevraagd op mijn tweezits bank omdat hij doorzit. Mijn feauteuil hebben ze al twee keer opgevuld. Nu zeggen ze dat mijn tweezits niet gerepareerd word omdat inzitten een normaal proces is bij dit materiaal genaamd polyether. Ik vind dat het te ver inzakt. Krijg zelfs opmerkingen van visite over mijn doorgezeten bank. Het ligt dus niet aan mijn gevoel.

Ik vertelde Ikea dat mijn feauteuil twee keer is opgevuld door hun reparateur van de firma Pos. Daarop zei Ikea dat er toen ook niks mis was met de feauteuil, maar dat ze hem uit service oogpunt hebben gevuld.

Dit keer met de tweezits komen ze niet eens kijken ondanks de 15 jaar garantie waarvan ik nu ongeveer op de helft zit.

Ik mag een contra expertise laten doen maar na wat rondbellen blijkt dat niemand zich wil mengen in deze discussie

Reparatie of geld terug.

Ook een klacht indienen over Ikea?