Klacht Ikea: er is mij in totaal meer dan 1000 Euro afhandig gemaakt en het wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 555857
Gebruiker
Gebruiker1631720609
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kast en een bed-bank besteld bij Ikea. Ook de levering en montage heeft plaatsgevonden via Ikea.
De kast heeft maar 1 deur. De andere deur paste volgens de monteur niet bij de geleverde scharnier. Dit is 8 weken geleden geweest. Het zou beoordeeld worden. Ik heb 8 mails gestuurd, tientallen malen gebeld. Op mails komt uberhaupt geen reactie ook niet als ze zelf om fotó's vragen en ik die stuur. Als ik bel wordt stadaard gezegd dat ze niet kunnen doorverbinden, maar een melding met prio wordt doorgestuurd en ik binnen enkele dagen gebeld wordt. Dat is nog niet een maal gebeurd. Het bed schuift niet in. Mijn dochter kan haar kamer niet gebruiken. Ook dit speelt al 6 weken. En op tientallen mails en telefoontjes wordt niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug zodat ik ergens anders een kast en een bed kan kopen voor mijn dochter. Ik wilde reparatie of vervangend produkt maar daar zijn hun eigen monteurs vier keer voor geweest en het lukt ze niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen