Klacht Ikea: Folie RVS look keukenplint laat los

Ros

Vorig jaar Maart keuken gekocht bij Ikea Eindhoven.
Na 3 maanden liet de folie los van de keukenplint, foto opgestuurd via mail, geen reactie van Ikea, na een maand zelf naar de servicebalie van Ikea gegaan maar servicebalie was niet voor garantiegevallen en ik moest opnieuw via de mail de klacht indienen. Na een maand zelf weer contact opgenomen via de telefoon, kreeg te horen dat het een bekend probleem was en dat de leverancier nog niet de gewenste kwaliteit kon leveren, zodra er wel de gewenste kwaliteit geleverd kon worden zou ik hier bericht van kregen. December nog maar een keer contact opgenomen er kon nog steeds niet geleverd worden, ik stelde voor dat ze mij een alternatief moesten bieden, dit moest overlegd worden en men zou dit zo spoedig mogelijk laten weten, zelf maar weer eens gebeld, nu blijkt dat er dit jaar een nieuwe keukencollectie is uitgekomen, en dat het moeilijk wordt om ook een alternatief te bieden uit de oude collectie.

Bedrijf denkt totaal niet mee om probleem op te lossen, geen initiatief van hun kant, ze kunnen (willen) niet een alternatief bieden, enige oplossing is geld terug zodat ik bij een andere leverancier nieuwe plinten kan kopen

Ook een klacht indienen over Ikea?