Klacht Ikea: Fout in montage afspraak en planning .

Klachtnummer
# 385480
Gebruiker
koorosh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb maand geleden Pax kasten van IKEA Delft besteld inclusief montage en alles gelijk betaald; ze konden de kasten over 1 week leveren maar voor montage moest een andere bedrijf komen en we moesten paar weken met alle spullen in woonkamer op monteur wachten! op de dag van montage na paar weken kwam niemand !!!! ze hebben een fout in het systeem gemaakt en dan zonder overleg hebben de montage datum naar volgende week verplaatst !zonder bericht! dus ik heb voor niks vandaag vrij genomen en ik moet volgende week die dag weer vrij nemen op mijn eigen kosten om voor monteur thuis zijn en IKEA komt ook niet met eerdere oplossing ! echt belachelijk ! wie gaat nu mijn vrij genomen dagen op eigen kosten vergoeden? dit is een heel slechte service. nu moeten alle spullen nog een week op de woonkamer blijven!!!

De oplossing

ik wil dat de monteur door IKEA gelijk dan gestuurd wordt nog deze week op hun fout snel corrigeren en niet weer een week extra wachten ! anders moeten ze montage kosten volledig terug betalen en mijn 2 vrij genomen dagen van het werk vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?