Klacht Ikea: Geen geld terug naar annulering,

Klachtnummer
# 520789
Gebruiker
Helmondse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geannuleerd op 25 januari en ik krijg na het ontvangen van en credit factuur mijn geld niet terug. Contact opnemen gaat niet. Nergens.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen