Klacht Ikea: Geen goede service

Klachtnummer
# 553781
Gebruiker
Jacqueline-Ikea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 28 augustus 2021 heb ik een aantal zaken gekocht bij Ikea in Barendrecht en ik ben bang dat ik mijn bankpas heb laten liggen. Dus heb ik 2x gebeld met de klantenservice. 1x werd de verbinding verbroken en de 2e keer was ook geen fijn gesprek. Ze belde met de vestiging, maar kon me niet verder helpen, ik moest maar langs gaan. Waarop ik vroeg of ik gebeld kon worden, omdat ik niet in de gelegenheid ben om langs te gaan. Dan kon niet. Daarna vroeg ik naar haar leidinggevende, maar die belde nooit, dus dat kon ook niet. Ik kan langsgaan op de vestiging en andere mogelijkheden waren er niet.

De oplossing

Ik zou graag gebeld willen worden door Ikea Barendrecht, zodat ze me kunnen vertellen of mijn bankpas is gevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen