Klacht Ikea: Geen reactie op ingediende klacht via de mail en abnormale wachttijd aan telefoon

Klachtnummer
# 361095
Gebruiker
C. M. E. M. Smit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abnormale wachttijd aan de telefoon, nu tweemaal bijna een uur moeten wachten. Mail wordt niet beantwoord, ongelooflijk dat een multinational zo met haar klanten omgaat.

De oplossing

Contact opnemen en meedenken over oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen