Klacht Ikea: Geen tegemoedkoming na toegegeven Misser !

Klachtnummer
# 384525
Gebruiker
Ikea geeft mij een slecht gevoel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Erwin Snoeks , uit Zoetermeer

Na een bezoek aan Ikea Delft blijkt een product uitverkocht te zijn,
Na kijken op de voorraad andere winkels blijkt dit in Amsterdam nog wel op voorraad te zijn ( Amsterdam is voor mij heen en weer 140 Km)
vtv het product reserveren kan niet !
na aankomst in Amsterdam blijkt het product daar ook niet op voorraad te zijn ( terplekken gekeken op internet , en daar staat het nog wel op voorraad)
Ikea hier op aangesproken middels een klachten formulier , en deze noemen dit zelf een Misser !!! en geven de fout dan ook toe , en met excuses.

maar ook niet meer als dat ! ( ik had echt wel iets meer verwacht voor het ongemak en de gereden KM)

De oplossing

Het mag duidelijk zijn dat ik ( al gaat het hier maar om een bedrag van slechts € 80,00 ) een vergoeding wil zien voor de verloren tijd en de gereden KM

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?