Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ikea: Geen tegemoedkoming na toegegeven Misser !
Details
De klacht
Erwin Snoeks , uit ZoetermeerNa een bezoek aan Ikea Delft blijkt een product uitverkocht te zijn,
Na kijken op de voorraad andere winkels blijkt dit in Amsterdam nog wel op voorraad te zijn ( Amsterdam is voor mij heen en weer 140 Km)
vtv het product reserveren kan niet !
na aankomst in Amsterdam blijkt het product daar ook niet op voorraad te zijn ( terplekken gekeken op internet , en daar staat het nog wel op voorraad)
Ikea hier op aangesproken middels een klachten formulier , en deze noemen dit zelf een Misser !!! en geven de fout dan ook toe , en met excuses.
maar ook niet meer als dat ! ( ik had echt wel iets meer verwacht voor het ongemak en de gereden KM)
De oplossing
Het mag duidelijk zijn dat ik ( al gaat het hier maar om een bedrag van slechts € 80,00 ) een vergoeding wil zien voor de verloren tijd en de gereden KMBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status