Klacht Ikea: Ik wacht al weken op terugbetaling van mijn restbedrag.

Klachtnummer
# 325033
Gebruiker
Marion
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb al meerdere problemen gehad met de levering van mijn goederen. uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen, maar ik zou nog geld terug krijgen. Ondertussen heb ik wel een deel ontvangen, maar wacht al weken op een restbedrag van 220 euro. Ik probeer meerdere malen te bellen, maar sta dan 45 minuten in de wacht, zonder iemand aan de telefoon te krijgen. Vorige week woensdag eindelijk iemand aan de telefoon, ik zou donderdag/vrijdag teruggebeld worden, weer niets... Gisteren weer geprobeerd te bellen, maar na 50 minuten opgegeven. Ik kan niet de hele dag alleen maar met bellen naar de Ikea besteden, maar zou toch nu eindelijk mijn geld terug willen!!!!

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat het resterende bedrag deze week overgemaakt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen