Klacht Ikea: Ikea Amsterdam disrespect de klant, website is niet accuraat en ze zijn absoluut niet bereid om een oplossing te vinden.

Francesd

Op 02.04.2014 zijn er online vooraadig 4 rode ps2102 stoelen gekocht. Ongever een maan later werd eentje afgeleverd. Ik bel op voor een verklaring, antwoord van IKEA was dat de rest worden op 13.06.2014 afgelevered. Op deze datum werd niets afgelevered. Ik bel voor een verklaring, het werd mij verteld dat ze zijn nu niet meer vooraadig. Of geld terug of zwarte stoelen.
Ik neem hier aan geen genoegen, IKEA heeft voor 3 en een halve maand gelogen en mijn geld in handen gehad. Er zijn 32 andere IKEA stores in Europa waar deze stoelen NOG VOORAADIG ZIJN. Ik heb gevraagd dat IKEA de stoelen gaat leveren vanuit een andere store in b.v. Duitsland. NEE krijg ik als antwoord, wij communiceren niet met elkaar.
Maar, probeer in te loggen in Duitsland, Belgia of UK om ze daar de te kopen....dit gaat niet want ze communiceren met elkaar en het account bestaat al! Als ze de NL belasting niet willen betallen dan kunnen ze ook wel ineens geld schuiven naar andere EU land! Give me my 3 red chairs.

Ik will dat IKEA 3 stoelen haalt van een andere IKEA store waar deze stoeln wel nog vooraadig zijn en dat ze deze bij mij thuis afleveren.

Ook een klacht indienen over Ikea?