Klacht Ikea: Ikea dupeert klanten door valse aanbiedingen in hun restaurant in Zuidoost Amsterdam.

Ikeaklank

Op zondag 20 oktober was ik in het restaurant bij Ikea in Zuidoost Amsterdam en ik zag een aanbieding voor een soep met panini. De aanbieding was in oranje letters gedrukt. Er stond Aanbieding: Kop soep met panini naar keuze Euro 4,85. Het bleek geen aanbieding te zijn, want als je soep en panini apart koopt betaal je ook Euro 4,85. Toen ik een medewerker hierover vroeg zei hij tegen mij "u heeft het door mevrouw" en toen begon hij mij uit te leggen dat die twee producten goed bij elkaar passen. Ik zei dat dat geen aanbieding is. Een ander medewerker heb ik ook benaderd, hij zou de manager vertellen, maar die kwam mij ook niet te woord staan. Voor zover ik weet staat de valse aanbieding er nog steeds.

Ik vind het kwalijk dat Ikea probeert eten te verkopen met valse aanbiedingen en als een klank hier iets over zegt zij geen kans krijgt om dit aan de manager door te geven.

Dat ze contact met mij opnemen en dat ze de aanbieding in het restaurant in Zuid Oost aanpassen.

Ook een klacht indienen over Ikea?