Klacht Ikea: IKEA ektorp bank zakt door na 3 maanden

Klachtnummer
# 355849
Gebruiker
Teleurgesteld in ikea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 29 november 2018, een 3 Zits ektorp bank gekocht, na een paar weken zakte de kussens,bank in . In februari IKEA gebeld, moest de bon en foto's doormailen, op 7maart is een monteur geweest van pos, deze heeft de kussens opgevuld hij zei sinds 2 jaar gebruikt IKEA andere vulling deze is zachter, hij heeft niet eens gekeken naar de vering, hij vroeg aan mij ga er eens op zitten, ik zei ja zit wel steviger, dus monteur ging weer weg. Na een weekend op de bank te zitten, weet ik niet méér hoe ik zitten moet, verga van de pijn in me rug. Vorige week maandag IKEA weer gebeld, en die dien niks want volgens de monteur is het gerelateerd aan deze bank, voor deze nieuwe bank, heb ik dezelfde bank 2e hands gekocht deze zat perfect, dus wat gerelateerd heb de reviews gelezen over deze bank zelfs in 2014 kwamen deze klachten ook al binnen.

De oplossing

Dat het opgelost wordt of een nieuwe goede bank, of me geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen