Klacht Ikea: Ikea kast met kromme planken en scheve gaten, Ikea weigert dit op te lossen

Klachtnummer
# 366545
Gebruiker
Teleurgestelde klusser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gekochte kast was van zeer slechte kwaliteit: kromme planken, gaten op de verkeerde plek. Bij telefonisch contact met Ikea was de enige voorgestelde oplossing het product gaan ruilen in de winkel. Ik heb geen auto en woon ver van de dichtstbijzijnde Ikea vestiging, maar ze weigerden iets thuis te bezorgen. Nu kost het me dus een dag autohuur... waardeloos.

De oplossing

Ik heb Ikea gevraagd nieuwe planken of een nieuwe kast thuis te bezorgen en de oude mee te nemen, dit hebben ze geweigerd, ondanks het feit dat ze wel aan thuisbezorging doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen