Klacht Ikea: IKEA klantenservice is niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 314217
Gebruiker
Wilmama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het veiligheidsriempje van onze antilopen kinderstoel is incompleet. Graag zouden wij hiervoor een nieuwe willen. Deze kunnen wij niet los vinden op de website.
Telefonisch is ikea niet bereikbaar door lange wachttijd en onbekend hoe lang je aan het wachten bent tot je wel een medewerker te spreken krijgt.
Op facebook reageren jullie ook niet. Al bijna week geleden dat ik daar mijn vraag heb gesteld.

De oplossing

Een nieuw driepunter veiligheidsriempje voor de antilopen kinderstoel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen