Klacht Ikea: IKEA levert bij de 4e keer een goed gezaagd werkblad af en dan laten afweten mbt tegemoetkoming

G Filius

Dank voor uw bericht.
Echter ben ik een beetje in de war geraakt :
IKEA email dd 16-03-2018:
“ U heeft voor dit deel van het werkblad een vergoeding ontvangen van €598,75.
Bovendien hebben wij u montage aangeboden voor het noodwerkblad en een bedrag van €250,00 als tegemoetkoming van de montage kosten. Dit is een totaalbedrag van €848,75. Het nieuw bestelde deel van het werkblad kostte €996,09. Wij zijn bereid een bedrag van € 147,34 aan u over te maken. Samen met de eerdere vergoeding van €848,75 komt u dan aan de kostprijs van het foutieve deel van het werkblad.,,

Voor dit deel hebben wij dus alleen 250 euro ontvangen.
Het lijkt mij dat 598,75 +147,34 = € 746,09 wij dan nog tegoed hebben van IKEA.

Vervolgens volgende bericht van IKEA;
Wij hebben uw verzoek tot uitbetaling van €746,09 ontvangen.
Het reguliere traject bij een foutief geleverd werkblad is dat er na levering van het juiste werkblad een vergoeding wordt toegekend.
De totaalprijs van uw hele werkblad is €2556,87. Uit coulance heeft u tot nu toe een bedrag van €1447,50 ontvangen van IKEA. Na uw email van vrijdag 16/3/18 is vandaag nogmaals overleg geweest met onze manager en er is besloten u een totaalbedrag van € 1600 toe te kennen. Dit betekent dat u nog een bedrag van 152,50 van ons ontvangt en dit is voor IKEA de definitieve toewijzing.

En ook reageert u niet op mijn bericht:
“ Ik geloof dat wij dus pas bij de 4e keer het juiste blad hebben ontvangen. U of uw medewerker heeft toen aangegeven dat
dit niet normaal was en er zou worden besproken over een passende tegemoetkoming. Ik heb toen ook aangegeven dat wij dus hierop zouden wachten met verdere stappen omtrent deze klacht.,,

Wij zijn dit nagekomen; echter wilt u mij nu met een kluitje het riet insturen?
Nogmaals bij de 4e levering is het juiste blad geleverd.
Wij verwachten een tegemoetkoming welke in verhouding staat tot het tot 3 keer toe verkeerd geleverde keukenblad.

Ben van mening dat IKEA ons een tegemoetkoming aanbied welke in verhouding staat tot het 3 keer verkeerd leveren van een werkblad.
En ons niet met een kluitje in het riet stuurt.

Ook een klacht indienen over Ikea?