Klacht Ikea: Ikea neemt geen verantwoordelijkheid voor vloerenlegservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 568646
Gebruiker
RikSB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij Ikea een vloer gekocht, inclusief vloerenlegservice. Ikea huurt hier vervolgens weer Klusup voor in, die vervolgens weer een ZZP'er inhuren. De vloer is in een woord waardeloos gelegd. Wij hebben logischerwijs geklaagd bij Ikea, dat is immers het bedrijf dat wij hebben ingehuurd. De klacht zou 'met de hoogste prioriteit' in behandeling worden genomen. Maar helaas, het blijft oorverdovend stil. Via de chat contact: 'morgen wordt u sowieso gebeld'. Twee dagen later, geen telefoon, dus weer in de chat. 'Ik zie niet terug dat u gebeld zou worden, maar ik zorg dat u binnen twee dagen wordt teruggebeld.' Vier dagen later maar weer de chat in. 'O, ik zie dat u dit met Klusup moet regelen, dus waarom wilt u gebeld worden?'. Verhaal gedaan.'Ik zet de klacht op prioriteit 1, dan wordt u sowieso gebeld'. Zucht. Niet dus. Nu blijft Klusup allerlei eigen voorwaarden stellen en krijg ik maar half antwoord op vragen/klachten. Van Ikea nog steeds geen spoor te bekennen. Behalve dan de automatische afschriften van de diverse chats.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Ikea haar verantwoordelijkheid neemt en dit regelt met Klusup. Ik heb Ikea ingehuurd en betaald. Niet Klusup.
Geboden oplossing
Absoluut niet opgelost. Ikea doet domweg niets, zij hebben immers de vloer niet gelegd. Waarom ik in hemelsnaam aan Ikea heb moeten betalen is mij niet duidelijk. Als u ooit een vloer laat leggen, ga zelf op zoek naar een klusjesman. Wat u ook doet, ga NIET met Ikea in zee. Dit kost u een paar 100 extra, en u heeft er echt helemaal niets aan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen