Klacht Ikea: Ikea neemt geen verantwoordelijkheid voor vloerenlegservice

RikSB

Wij hebben bij Ikea een vloer gekocht, inclusief vloerenlegservice. Ikea huurt hier vervolgens weer Klusup voor in, die vervolgens weer een ZZP'er inhuren. De vloer is in een woord waardeloos gelegd. Wij hebben logischerwijs geklaagd bij Ikea, dat is immers het bedrijf dat wij hebben ingehuurd. De klacht zou 'met de hoogste prioriteit' in behandeling worden genomen. Maar helaas, het blijft oorverdovend stil. Via de chat contact: 'morgen wordt u sowieso gebeld'. Twee dagen later, geen telefoon, dus weer in de chat. 'Ik zie niet terug dat u gebeld zou worden, maar ik zorg dat u binnen twee dagen wordt teruggebeld.' Vier dagen later maar weer de chat in. 'O, ik zie dat u dit met Klusup moet regelen, dus waarom wilt u gebeld worden?'. Verhaal gedaan.'Ik zet de klacht op prioriteit 1, dan wordt u sowieso gebeld'. Zucht. Niet dus. Nu blijft Klusup allerlei eigen voorwaarden stellen en krijg ik maar half antwoord op vragen/klachten. Van Ikea nog steeds geen spoor te bekennen. Behalve dan de automatische afschriften van de diverse chats.

Ik wil dat Ikea haar verantwoordelijkheid neemt en dit regelt met Klusup. Ik heb Ikea ingehuurd en betaald. Niet Klusup.
Absoluut niet opgelost. Ikea doet domweg niets, zij hebben immers de vloer niet gelegd. Waarom ik in hemelsnaam aan Ikea heb moeten betalen is mij niet duidelijk. Als u ooit een vloer laat leggen, ga zelf op zoek naar een klusjesman. Wat u ook doet, ga NIET met Ikea in zee. Dit kost u een paar 100 extra, en u heeft er echt helemaal niets aan.

Ook een klacht indienen over Ikea?