Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ikea: Ikea neemt geen verantwoordelijkheid voor vloerenlegservice
Details
Klacht
Wij hebben bij Ikea een vloer gekocht, inclusief vloerenlegservice. Ikea huurt hier vervolgens weer Klusup voor in, die vervolgens weer een ZZP'er inhuren. De vloer is in een woord waardeloos gelegd. Wij hebben logischerwijs geklaagd bij Ikea, dat is immers het bedrijf dat wij hebben ingehuurd. De klacht zou 'met de hoogste prioriteit' in behandeling worden genomen. Maar helaas, het blijft oorverdovend stil. Via de chat contact: 'morgen wordt u sowieso gebeld'. Twee dagen later, geen telefoon, dus weer in de chat. 'Ik zie niet terug dat u gebeld zou worden, maar ik zorg dat u binnen twee dagen wordt teruggebeld.' Vier dagen later maar weer de chat in. 'O, ik zie dat u dit met Klusup moet regelen, dus waarom wilt u gebeld worden?'. Verhaal gedaan.'Ik zet de klacht op prioriteit 1, dan wordt u sowieso gebeld'. Zucht. Niet dus. Nu blijft Klusup allerlei eigen voorwaarden stellen en krijg ik maar half antwoord op vragen/klachten. Van Ikea nog steeds geen spoor te bekennen. Behalve dan de automatische afschriften van de diverse chats.Gewenste oplossing
Ik wil dat Ikea haar verantwoordelijkheid neemt en dit regelt met Klusup. Ik heb Ikea ingehuurd en betaald. Niet Klusup.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.